20 Ekim 2014 Pazartesi

Türk mankenlerinin boykotuyla dikkat çeken Mercedes-Benz Fashion Week’te Selma State’in defilesinde transparan rüzgarları esti.

Bu yıl Türk mankenlerinin bir kısmının boykot ettiği Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul kapsamında 2015-ilkbahar-yaz koleksiyonu görücüye çıkaran Selma State defilesinde transparan rüzgarları esti.

Tasarımcının ‘Müstesna hafiflik’ adını verdiği koleksiyonundaki kreasyonların çoğu hafif ve tül kumaşlardan oluşunca giymeyi cesaret isteyen parçaları taşımak ise yabancı modellere düştü.

State’nin Şile Kadın Toplum Merkezi katkılarıyla hazırladığı ‘hafif’ koleksiyonu, el tezgahında dokunan Şile bezi ve geleneksel yazma yöntemiyle kumaşlara basılan Şile motifleriyle süslendi.

15 mankenin podyumda yürüdüğü defilede boy gösteren Türk mankenler arasında ise Ece Gürsel ve Melis Canku Karakuş yer aldı.

Ece Gürsel ise giydiği derin göğüs dekolteli elbisesiyle meraklı bakışları üzerine çekti.


Ece Gürsel mankenlerin protestosu için şöyle konuştu:

Ben yeri geliyor şarkı söylüyorum, yeri geliyor podyuma çıkmıyorum. Bizim oturmuş kimliğimiz var. Beni yaralamıyor bu konular.

“Ben 15 yıldır bu sektördeyim protesto eden eder, etmeyen etmez. Herkesin kendi bakış açısı.

 Benim kıramadığım insanlar var onların defilelerine çıkıyorum. Eskisi kadar paralar yok o yüzden yabancı modeller tercih ediliyor. Nereye kadar protesto? Bu senin ekmeğin.





0 yorum :

Yorum Gönder